sreda, 18. februar 2015

Ročno izdelan cvet

Kot zanalašč želijo punce pri CRAFT-alnici v tokratnem izzivu videti ročno izdelan cvet, ki pa jih pri meni zadnji teden prav zagotovo ni manjkalo.
V okviru nove zaposlitve, sem izdelala tablo, ki nam bo služila kot reklamni rekvizit na ustvarjalnih delavnicah. Prvič sem se srečala s Quilling tehniko in moram priznati, da mi je kar všeč. Delo je res zamudno, ampak na koncu je trud poplačan. Za napis sem ročno izdelala kar 170 rožic.


Seveda pa pri tem ne smem zanemariti srčkov, ki so tudi moje delo. Njihova izdelava je zelo preprosta in sicer sem na bel papir, ki sem ga predhodno prepognila zarisala srce, ga izrezala in obrisala po tabli. Na vsak centimeter sem naredila luknjico, kamor sem potem zabila žebljiček. Ko so vsi žebljički dobro stali notri, sem na spodnjega zavezala volno in pričela s prepletanjem.

Lep večer,
Tina

17 komentarjev:

  1. Tole je bil pa projekt, kot se šika! :-)) Rožice si čudovito oblikovala v napis. Srčka pa sta prav srčkana. :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. No, tole pa so rožice ane. Krasen napis si naredila, da o srčkih sploh ne govorim.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  3. O koliko rožic; za cel napis. No ob pogledu na tablo je bil trud vsekakor poplačan. Prelepa je.

    OdgovoriIzbriši
  4. uff, to pa je bilo enega dela...super opravljeno...rožice pričarajo pomlad

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj, koliko truda si vložila v tablo. Krasna je.
    Tvoji cvetovi so občudovanja vredni. Všeč mi je, ker so tako pisani.
    Pa tudi srčka sta krasna.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tina čestitke za novo zaposlitev! Super projekt je nastal in me veseli, da si se lotila quillinga - jaz premalokrat posežem po njem, čeprav mi je zelo všečen. Tvoje rožice so res fantastične in domiselno uporabljene. Srčka pa sta WAW! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. ooo, koliko cvetov si ustvarila. Dobro tole zgleda.

    OdgovoriIzbriši
  8. O krasno in vse pohvale za takšen projekt.

    OdgovoriIzbriši
  9. uau tole ti je pa sigurno vzelo veliko časa, ampak rezultat je impresiven! lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Tole pa je bil projekt s toliko rožic na kupu. Tabla izgleda fantastično :-))
    Hvala, ker se igraš z nama v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  11. Tukaj pa je bilo enega dela,kajne? Se je pa definitivno splačalo.Tudi meni je ta tehnika všeč,čeprav se je še nisem lotila.Tako rožice,kot tudi srčka so prava paša za oči.
    LP,Urška

    OdgovoriIzbriši
  12. Tu si pa razmigala prste. Lepo, lepo.

    OdgovoriIzbriši
  13. O, Tina, kapo dol. To pa je bilo dela z rožicami in srčki so zelo lepi.

    OdgovoriIzbriši
  14. Oooo koliko rožic, čudovito tablo si naredila , pa tudi srčka sta občudovanja vredna. Čestitke za novo zaposlitev.
    Hvala, da se igraš z nami v Craft-alnici. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  15. u bravo, tole je pa projekt in pol. Prekrasna tabla in rožice!

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za tvoj obisk in komentar.