ponedeljek, 17. november 2014

Hvala

Tema tokratnega izziva pri Tini in Vladki je hvaležnost.
V življenju smo premalokrat hvaležni, za to kar imamo. Šele, ko to izgubimo se zavemo, kaj ali koga smo pravzaprav izgubili oz. kaj nam je to pomenilo.
Na Facebooku sem zasledila, da okoli krožijo nominacije o hvaležnosti. Vsak mora napisati 3 stvari, za katere je hvaležen. Ker še nisem bila nominirana, bom kar tu izkoristila priliko in jih napisala.

Hvaležna sem za krasnega moža in moja sončka, ki me vsak dan nasmejita.
Hvaležna sem za ljudi, ki me obkrožajo.
Hvaležna sem za moj ustvarjalni kotiček.

Voščilnica gre danes na pot :).



Voščilnico prijavljam na izziv Ko me inspirira #31 in v Tinino galerijo meseca novembra.

Lep pozdrav in radi se imejte,
Tina

7 komentarjev:

  1. Tako kot je tvoja voščilnica v naravnih tonih, bi nam morala biti tudi hvaležnost povsem normalna življenjska drža.
    Ogromno stvari, dogodkov, ljudi ... je, za katere smo lahko hvaležni.
    Voščilnica je čudovita. Polperlica mi govori o tem, da je hvaležnost nekaj dragocenega.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tako, kot mi je všeč tvoja prelepa enostavna in elegantna zahvalnica v krasnih, toplih naravnih tonih, mi je všeč tudi komentar, ki ga je zapisala Helena. Ni več kaj dodati. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Sta že pred mano vse napisali, tako da samo napišem, da si naredila spet eno lepo (zahvalo).

    OdgovoriIzbriši
  4. Tina, tako zelo je lepa...kot je velika in iskrena tvoja hvaležnost :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Tole pa je res preprosta in iskrena hvaležnost! Čudovita voščilnica :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Preprosta in tako lepa. Ta bela-eko kombinacija ti gre res odlicno od rok in ti Tinini izrezi v robu tako lepo pridejo do izraza. Tudi tebi en velik HVALA, da si se nama pridruzila in z nama sejes hvaleznost.

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za tvoj obisk in komentar.