četrtek, 30. oktober 2014

Noč čarovnic

BOOOO.... Pri vas tudi že kaj straši?

Mi danes izrezujemo buče, okrašujemo steklene lončke in ustvarjamo voščilnice. Med drugim je nastala tudi ta s simpatično sovico Owl punch, tokrat v malo drugačni izvedbi. Idejo sem našla na Pinterestu.
Sovica je sestavljena iz večih plasti drugačnih barv.  Za barvanje sem uporabila Distress blazinice Peeled paint in Spiced marmalade. Netopirji in ograja so od Memory box-a.

Voščilnico prijavljam v Tinino galerijo meseca oktobra. Iz njene trgovinice sem uporabila to šablono.


En mrzel pozdrav,
Tina

10 komentarjev:

  1. Čudovita sovica. Tudi jaz sem danes izrezala dve buči - čakamo temo potem pa v akcijo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ta sovica je očitno že dobila en velik BUM na oko....je že čisto črn, kaj šele bo, ko pride do prave "akcije". Lepo noč strašenja ti želim....obema z Ne-Jo, vidim, da je tudi ona že pripravljena. Eni bomo pa lepo prespali to noč, pa da vidimo, kdo se bo imel lepše. čao

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, tisto oko sovice si res krasno naredila, super ideja!
    Celotna voščilnica je zelo BOOmbastična :-))
    Lepo se imejte!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Tvoja voščilnica je vrhunska. :-) Jaz pa letos namesto buč gledam morje. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super si skombinirala tole sovo, prav "strasljiva" je. Krasna voscilnica.

    OdgovoriIzbriši
  6. Oj Tina...zame pa itak že veš, da mi je Boooo....noro všeč ;)
    Ta sovica mi je tak simpatična...pa celotni izdelek.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tina, kakšna doza simpatičnosti!!! Zelo mi je všeč `huda`sovica` in na sploh VSE!

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za tvoj obisk in komentar.