četrtek, 28. avgust 2014

Kot razglednica

Že dolgo nisem naredila voščilnice za svojo dušo; nekaj, kar bi ustvarila po navdihu. Danes je nastala ta voščilnica. Prvič sem uporabila šablono od Marianne Design- COL1359- Smartphone. Prav simpatično se mi je zdelo, da postavim barko v objektiv telefona, ki sem jo pobarvala z Distress inki.
Kdo bi se branil takšne razglednice? :)

Prijavljam jo na izzive:

- CRAFT-alnica: Slovo poletju
- Hanna and Friends: Special card

Lep večer in lahko noč,
Tina

14 komentarjev:

  1. Kako domiselno si uporaila šablone in štampiljke. Pravi poletni sms si poustarila na voščilnici.Fajn in lepo se z njim poslavljaš od poletja.
    Hvala,da si se nam pridružila in vso srečo pri nagradicah. Pozdravček od Lili iz Craft-alnice.

    OdgovoriIzbriši
  2. Všeč mi je kombinacija starega in novega ;) super dodatki ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super ideja, da si postavila jadrnico kot sliko na telefonu! :-) Sicer pa najlepše stvari ustvarimo po trenutnem navdihu in za svojo dušo. Z zelo lepo voščilnico si se poslovila od poletja :-)).

    OdgovoriIzbriši
  4. Nobeden, tudi jaz se je ne bi branila . Izvirna si kot vedno, s krasno izvedbo. čao

    OdgovoriIzbriši
  5. Ta ideja s sliko na telefonu je več kot super. Se strinjam, da je ustvarjeno najlepše, ko je delano po navdihu in za svojo dušo. Čudovita morska voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super ideja in še lepša izvedba. Skozi skačemo s telefoni okoli, ma na tako postvitev voščilnice se res nebi nikoli spomnila :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Tina...tvoja "razglednica" je čudovita in kot so predhodnice napisale: fantastična ideja z mobijem ;)))
    Držim pesti!!!
    Pozdravček iz Koroške, kjer nas že drugi dan razveseljuje sonček, Jana

    OdgovoriIzbriši
  8. Super si se spomnila in vse tole skupaj skombinriala. Zelo mi je vsec.

    OdgovoriIzbriši
  9. V zadnjem času je vse več fotografij na mobilnih telefonih in vse manj na fotoaparatih. Zato je ta voščilnica zelo moderna in krasno narejena.

    OdgovoriIzbriši
  10. Res zanimiva kombinacija. Nekaj posebnega. Zelo mi je všeč. :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Tina, zelo izvirno in lepo voščilnico si naredila.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 115. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Z lepimi voščilnico se poslavljaš od poletja :-)) Tale tvoj mobi je fantastičen, kot bi bil pravi!
    Hvala ti, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  13. ♥♥♥ meni pa so na teli čestitki všeč delčki školjk :)

    OdgovoriIzbriši

Najlepša hvala za tvoj obisk in komentar.